|
מגזין |
|
|
אקססוריז לאקססורי |
אלינור גוילי |
|
לא מעט מעצבים עוסקים היום בהפיכת האופניים לפריט עם אמירה אופנתית מובהקת. |
להמשך
» |
|
אצבע בעין |
מיה דבש |
|
שיחה עם גיא שגיא, אמן ומעצב, שטביעת היד הייחודית שלו ניכרת בכל מוצרי הדפוס של מוזיאון העיצוב חולון בארבע השנים האחרונות. |
להמשך
» |
|
חווית הרויאל דלפט |
מיכל בן צבי שפיגל |
|
מאז היוסדו ב-1653, מפעל הרויאל דלפט חולש על תחום ייצור כלי הפורצלן הכחול בהולנד. זהו המפעל היחיד המשמר מסורת ארוכת שנים ועדיין פעיל כיום, הצצה למוזיאון הרויאל דלפט. |
להמשך
» |
|
|
...גיליון
עכשווי |
...כל
הגיליונות |
|
|
|
|
|
עיצוב עכשווי |
|
|
נעה רביב | חצי אמת זה לפעמים שקר מוחלט | 2018 |
עבודה חצי אמת זה לפעמים שקר מוחלט
מעצב/ת נעה רביב ישראל, 2018
חומרים: חוטי ניילון, מראה אקרילית דו כיוונית
תערוכה: מוכרמוזר, 2018
מספר קטלוגי: D.309.2018
|
|

|
|
|
|
תיאור נעה רביב, מעצבת ישראלית הפועלת בניו יורק, עובדת במרחב שבין שדה האמנות, האופנה והטכנולוגיה. רביב בוחנת את המתח שבין הרמוניה לתוהו ובוהו, את האסתטיקה שנובעת מטעויות ועיוותים. בהישענות על מסורת וחדשנות, עבודתה מושפעת מהדיכוטומיה שבין עבודת-יד לבין טכנולוגיות חדשניות כמו הדפסה תלת ממדית וחיתוך לייזר. רביב מבקשת להפוך את הבלתי מושלמים, הבלתי צפויים והפסולים לאובייקטים פואטיים. פיסות חומר פלסטי, השקוף מצידו האחד ומשתקף מצידו השני כמראה, מרחפות באוויר ויוצרות מראה מתעתע המורכב מחלקי גוף וחלל.
 נעה רביב, חצי אמת זה לפעמים שקר מוחלט, 2018 | צילום: שי בן אפרים
|
|
| |
|