אודות | צור קשר | עיתונות | ידידים | מגזין | ניוזלטר | ספריית החומרים | العربية | English  
מידע למבקר תערוכות אוספים לוח ארועים חינוך
 
 
מגזין
מכונות עם לב אדם
עדי המר יעקבי
להמשך »
המעבדה לעיצוב
HIT - המעבדה לאינטראקציה
המעבדה במוזיאון העיצוב חולון, מארחת פעמיים בשנה, סטודנטים ומורים מהאקדמיות לעיצוב בישראל, לסמסטר של למידה, התנסות וחשיבה משותפות.
להמשך »
כשארכיון פוגש מוזיאון
סתו אקסנפלד
מה קורה כשארכיון פוגש מוזיאון. האם אפשר ליצור תערוכה ללא נרטיב, איך יוצרים מכל העושר הזה תערוכה, ואם כן – איזה סוג של תערוכה?
להמשך »
...גיליון עכשווי
...כל הגיליונות

עקבו אחרינו
הרשמה לניוזלטר »
Facebook »
הרצאות
מיטל וינברג בשיחה עם אייל דה ליאו


בתקופה שבה רושם מתקבל לא רק במפגש פנים אל פנים אלא בעיקר במרחב הווירטואלי, נשאלת השאלה, איך בונים זהות מקצועית ברשת? כיצד היא יכולה לשרת אותנו? אילו הזדמנויות טומנת הנוכחות הווירטואלית? וכיצד ניתן לשלוט בה בתבונה?

מיטל וינברג היא אשת קריאייטיב ובעלת סוכנות הקריאייטיב MMM WA המספקת תוכן דיגיטלי, מיתוג, ויז'ואל ושיווק לחברות אופנה מובילות, ובעלת חשבון אינסטגרם עם 45,000 עוקבים.
אייל דה ליאו הוא יזם תרבות ויועץ תוכן, מרצה בחוג לאופנה בשנקר וכיום משמש כסמנכ״ל תוכן ב״מעפילים״ ומייצג את ה-Soho House בארץ.

ביום שישי, 26.7 ישוחחו השניים על הקריירה של וינברג כאשת קריאייטיב וניהול תוכן בעולם האופנה והלייף סטייל בעולם הדיגיטלי, ידונו על האופן שבו ניתן לבנות זהות מקצועית וייחודית, הנבדלת ממותגים אחרים וישאלו האם כל אחד יכול להיות מותג?



יום שישי | 26.7 | 12:00

 

*אזלו הכרטיסים

 

 


צילום: נטלי זוריק 


צילום: מירב בן לולו 

 

© כל הזכויות שמורות למוזיאון העיצוב חולון, 2010   |   ניוזלטר   |   יצירת קשר   |   תנאי שימוש   |   הקמת האתר: סייברסרב   |   עיצוב: ™wuwa   |   צילומים: יעל פינקוס