אודות | צור קשר | עיתונות | ידידים | מגזין | ניוזלטר | ספריית החומרים | العربية | English  
מידע למבקר תערוכות אוספים לוח ארועים חינוך
 
 
מגזין
חשיבה עיצובית - ספר עברי
דר' ויקטור פרוסטיג
ספר על חשיבה עיצובית השרוי במציאות הישראלית, מציג עולם של עיצוב ודרך של עיצוב המשלבים חשיבה ועשייה. תהליכי חשיבה עיצובית כתהליכי חרישה, צמיחה, פריחה וקציר, דרך המובילה לחדשנות.
להמשך »
יום העיצוב האיטלקי | 2.3.17
להמשך »
יופי חבוי
מיה דבש
"כשניתנת לאדם הזדמנות כזו, כאשר חושיו נפתחים, הוא יכול להבין גם מסרים עדינים וסמויים, כאלה שנאמרים בלחישה." ראיון עם קניה הארה אוצר התערוכה Senseware
להמשך »
...גיליון עכשווי
...כל הגיליונות

עקבו אחרינו
הרשמה לניוזלטר »
Facebook »
עבר
עובדים ביחד: עיצוב והנדסה
טכנולוגיות חדשות להולכת אוויר
27 נובמבר - 27 אפריל,2019
תערוכה מקורית המבקשת לדון דרך המוצרים של חברת דייסון (Dyson) בקשר ההדוק שבין עבודת המעצב לעבודת המהנדס בעידן שבו מוצרים, חומרים וטכנולוגיות הולכים יד ביד.
להמשך »
עבר
מכונות זמן
תערוכה מקורית מאוסף מוזיאון העיצוב חולון
27 נובמבר - 27 אפריל,2019
תערוכה קבוצתית בנושא זמן - ״חומר״ חמקמק, ממד נוסף בלתי ניתן לכיפוף, עיוות או שינוי, ואולם מעצבים משתמשים בו כל העת בעבודתם. ממד הזמן נוכח בתהליכי הפיתוח, הייצור וההתכלות של פריטים, וכך אותותיו וטביעת אצבעו נותרים בתוצר הסופי.
להמשך »
עבר
מחבואים - מרטן באס
27 נובמבר - 27 אפריל,2019
תערוכת יחיד למעצב ההולנדי מרטן באס ׁ(נולד ב-1978) שפרץ לתודעה הבינלאומית כשהעז לשרוף ב-2002 רהיטים איקוניים.
להמשך »
עבר
מוכרמוזר
06 יוני - 20 אוקטובר,2018
ה- Das Unheimliche) Uncanny) הוא מונח פרוידיאני המתאר תחושה העולה כאשראנו נתקלים בתופעות שהן על גבול המדומה והממשי, בין האורגני לאנאורגני, ובין האנושי לזה שאיננו. צירוף פרדוקסלי של המוכר והמוזר - מוכרמוזר שכזה.
להמשך »
עבר
זגמייסטר & וולש: רטרוספקטיבה
תערוכה מקורית של מוזיאון העיצוב חולון
06 יוני - 20 אוקטובר,2018
כיצד יוצרים דימוי? איך נראה אושר? תערוכה מקורית המציגה מבחר מעבודות הסטודיו של המעצבים סטפן זגמייסטר וג'סיקה וולש, המתמחה ביצירת זהות מיתוגית, מסעות פרסום, עיצוב לסביבה, אתרי אינטרנט ואפליקציות.
להמשך »
עבר
חיטה היא חיטה היא חיטה
06 יוני - 20 אוקטובר,2018
בתערוכה חיטה היא חיטה היא חיטה בוחר המעצב פדי מרגי לבחור את ההיבטים האתיים של עולם המיתוג באמצעות מיתוגם של מוצרי יסוד יומיומיים כמו: קמח, סוכר ומלח בתחפושת של מותגי על כמו גוצ׳י, פראדה, נייקי ועוד. בכך הוא מאמת ומעמת את כולנו עם עובדת היותנו חלק מאותה תרבות של צריכה ושפע.
להמשך »
« הקודם הבא »
© כל הזכויות שמורות למוזיאון העיצוב חולון, 2010   |   ניוזלטר   |   יצירת קשר   |   תנאי שימוש   |   הקמת האתר: סייברסרב   |   עיצוב: ™wuwa   |   צילומים: יעל פינקוס