"גישה מלאת הומור למוצרי היומיום, המעצבים צובעים את האפרוריות שבשגרה בצבעים שמחים ומעלים חיוך. התבוננות מעמיקה על תהליכי הפיתוח שמאחורי הקלעים"
Legit Magazine
איך מחדדים גזר? מי הם מוריס החמור ומובי הלויתן? בעולם של חברת העיצוב מונקי ביזנס כל זרד הוא משחק אבירים נועז, כל פיל הוא קופת חיסכון וכל פקק יין יכול להפוך לדינוזאור פרה-היסטורי. מוצרי המתנה הפופולריים מהווים עבורנו מפגש בלתי צפוי עם דובי קוטב נדירים בתוך המקפיא או מופע לוליינות ציורי על חבלי הכביסה. באמצעות גישה מלאת הומור למוצרי היומיום, הופכים המעצבים פעולות שגרתיות ואפורות לשמחות ומעלות חיוך.
למונקי ביזנס תפקיד חשוב בעולם העיצוב - עבור הצרכנים בכל העולם ועבור המעצבים המקומיים כאחד. מאז הוקמה על ידי עודד פרידלנד בשנת 1994, הוציאה החברה אל השוק המקומי והבינלאומי מעל ל-100 מוצרים שעוצבו כולם על ידי מעצבים ישראלים. בתערוכה יוצגו סיפוריהם של 17 מוצרים ותתאפשר התבוננות מעמיקה על תהליכי הפיתוח שלהם החל משלב הרעיון, דרך מודלים ידניים, כיוונים שלא הבשילו ועד למוצר הסופי ולאריזתו. רבים מהסיפורים מציגים אבולוציה של סדרות ומשפחות מרובות מוצרים וכולם מבוססים על דיאלוגים מתמשכים בין מעצבים, יצרנים, ספקים, מאיירים, מפיצים ואנשי מקצוע נוספים המשפיעים על תהליך העיצוב.
עיצוב התערוכה: רונה זינגר
איור קיר, ציר זמן: איתן אלוא
לרכישת כרטיסים>>
בתמונה: מוריס, יעקב קאופמן למונקי ביזנס, 2009. צילום: סטודיו דן לב