חברת העיצוב של תאגיד פנסוניק שמה את הדגש על עיצוב ידידותי
לסביבה ועקרונות עיצוב אוניברסאליים. החברה פעילה ברחבי העולם, ומתמקדת במגמות עיצוב המספקות רעיונות ופתרונות לאורח החיים של העתיד. החברה פועלת מנקודת מבט הנעה ממוצרים בודדים לבתים שלמים. מטרת החברה היא לעצב מוצרים המתאימים לגישה של פנסוניק, המשלבת בין עוצמה להרמוניה. החברה זכתה בפרסי עיצוב רבים ביפן וברחבי העולם. בין 2004 ו-2009, החברה זכתה ברציפות חמש פעמים בפרס הזהב של הפורום הבינלאומי לעיצוב בהאנובר, גרמניה.