אודות | צור קשר | עיתונות | ידידים | מגזין | ניוזלטר | ספריית החומרים | العربية | English  
מידע למבקר תערוכות אוספים לוח ארועים חינוך
| שלח אימיל |
 
 
מגזין
אתְנוֹ-ארכיאולוגיה
ד"ר ויקטור פרוסטיג
על יחסי אובייקט-אדם. כיצד ארכיאולוגים "קוראים" אובייקטים, ומעצבים "כותבים" אובייקטים. האם רק אנשים מעצבים אובייקטים? או שמה גם אובייקטים מעצבים אנשים?
להמשך »
דרמה מאופקת | שיחה עם טל גור, מעצב התערוכה מבט על
עדי המר
טל גור, מעצב תעשייתי ומעצב תערוכות, שיתף פעולה עם המוזיאון בתערוכה מבט על ועיצב את הגלריה העליונה, בה מוצג האוסף של האופטומטריסט והאספן קלוד סמואל. עדי המר, עורכת האתר, פגשה אותו ל
להמשך »
חילוף חומרים
מיה דבש
שמונה בוגרים במסלול אודות עיצוב, בתואר השני לעיצוב תעשייתי בבצלאל בתערוכת סוף שנה בבית בנימיני מציגים סוגיות של זמן, זיכרון ומסורת.
להמשך »
...גיליון עכשווי
...כל הגיליונות

עקבו אחרינו
הרשמה לניוזלטר »
Facebook »
תערוכות > פנג מנגבו

פנג מנגבו (Feng Mengbo)

על העבודה:
לא מאוחר מדי, 2010
בתור האמן הסיני הראשון שניצל מחשבים ואת האינטרנט באופן מלא, פנג מנגבו נודע בשל עבודותיו האינטראקטיביות החלוציות והמשעשעות.

הוא הרבה להשתמש במנוע המשחק של משחק המחשב Quake III כדי ליצור עבודות דוגמת Q3 (1999) ו-Ah_Q (2002).
לאחרונה התעמק בחקירת האמנויות הסיניות, וערך ניסויים הן עם קליגרפיה סינית והן עם שאן שואי (shan shui - ציורי נוף סינים). בין עבודותיו האחרונות: Wrong Code: Shanshui, 2007, ו- BiTe, 2009.

עבור תערוכת "דיקוד" משלב פנג מנגבו את שני כיווני עבודתו כדי ליצור MOD חדש תוך שימוש באותיות סיניות בתור האלמנט העיקרי. לקליגרפיה, הצורה הגבוהה ביותר של האמנות הסינית הקלאסית, יש כוח חיים מעל ומעבר לפונקציה הפשוטה של האותיות. פנג מנגבו מאמין בכוחן של האותיות ובעתיד חדש שיבוא.

Not Too Late הוא המחווה שלו למורשת העצומה של הקליגרפיה.

חומרים: הקרנה ותוכנות מותאמות אישית באדיבות פנג מנגבו.

בהזמנת מוזיאון ויקטוריה ואלברט ו-SAP, בשיתוף המוזיאון לאמנות של האקדמיה לאמנות יפה בבייג'ין, כחלק מהתערוכה "דיקוד: חוויות עיצוב דיגיטלי".

© כל הזכויות שמורות למוזיאון העיצוב חולון, 2010   |   ניוזלטר   |   יצירת קשר   |   תנאי שימוש   |   הקמת האתר: סייברסרב   |   עיצוב: ™wuwa   |   צילומים: יעל פינקוס