רכישת כרטיסים

שישי ספרדי – HOLON X VALENCIA

צילום: קרלוס איירס, על טבע האלים, 2013, באדיבות האמן
  • משך הפעילות: שעתיים

במסגרת אירועי World Design Capital Valencia שחוגגים את ולנסיה כבירת העיצוב לשנת 2022 אירחנו במוזיאון את:

אדוארדו ח. טיישיירה-אלבס, בעל יותר מ-20 שנות ניסיון בשיווק ובארגון תערוכות ברחבי העולם, מנהל השיווק של World Design Capital Valencia 2022.

אנה איואקה, קרמיקאית, עומדת בראש פרויקט DNA Ceramico, שמקדם עיצוב מקומי וים תיכוני ומציג את היכולות של המעצבים המקומיים באזור ולנסיה כחלק מ- World Design Capital Valencia

קרלוס איירס, אמן ומעצב שחי ועובד במדריד. עבודתו משלבת בין אמצעי מדיה שונים ומביעה ביקורת חברתית ופוליטית. מציג בתערוכה ״אוברדוז״ את העבודות ״על טבע האלים״, 2013, ו״כסף מגלגל את העולם״ (גרסת הדולרים), שנות ה־2010.

מימין לשמאל: אנה איואקה, אדוארדו ח. טיישיירה-אלבס, קרלוס איירס

מפגש ההרצאות התקיים בזיקה לתערוכה בערך, שמוצגת כחלק מהתערוכה אוברדוז ועוסקת בערכם של אובייקטים ובמערכת היחסים שבין כלכלה לתרבות חזותית. המפגש ידון בתפקידה של "בירת עיצוב", כיצד משמרים מורשת עיצוב מקומית; איך הופך אובייקט לפריט בעל ערך; ואיך מעריכים את מה שאי אפשר לכמת?

לוח הזמנים:

11:25-11:00 אדוארדו ח. טיישיירה-אלבס הסביר מהי "בירת עיצוב", מהו פרויקט בירת עיצוב עולמי ומהי הרלוונטיות של עיצוב לחיי היומיום.

11:55-11:30 אנה איואקה סיפרה על הפרויקט DNA CERAMICS, המקדם מסורת של קרפט מקומי וים תיכוני, כחלק מהפעילויות של פרויקט "בירת העיצוב ולנסיה".

12:25-12:00 קרלוס איירס דיבר על העבודה שלו כאמן ועל העבודות "על טבע האלים״, ו״כסף מגלגל את העולם", המוצגות בתערוכה "אוברדוז".

 

המפגש התקיים ביום שישי, 22.7.2022, 11:00 וכלל ביקור בתערוכה אוברדוז

האירוע התאפשר הודות לתמיכה של שגרירות ספרד בישראל וה-AECID

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא New-Project4-1024x98.jpg