אודות | צור קשר | עיתונות | ידידים | מגזין | ניוזלטר | ספריית החומרים | العربية | English  
מידע למבקר תערוכות אוספים לוח ארועים חינוך
| שלח אימיל |
 
 
מגזין
הרומן שלי עם סנדי - פלסטיק, ניאו-קראפט ואסתטיקת ההרס
מירב רהט
היום נפתחת בגלריה פריסקופ התערוכה "הרומן שלי עם סנדי", בה מציג המעצב ירון אליאסי עבודות פלסטיק שפורצות שחושפות שפה צורנית שמערבת את נפש היוצר ואת קו הרישום האישי שלו.
להמשך »
בעצם, למה לא
עדי המר
להמשך »
מחוץ לקופסה בשבוע העיצוב בלגרד 2014
צוות המוזיאון
זו השנה התשיעית ששבוע העיצוב של בלגרד מתקיים בבירת סרביה, והעיר התמלאה באירועי עיצוב שונים, מכנס ותערוכות עד מסיבות ופתיחות רשמיות (6-12 באוקטובר, 2014).
להמשך »
...גיליון עכשווי
...כל הגיליונות

עקבו אחרינו
הרשמה לניוזלטר »
Facebook »
תערוכות > איציק גולדמן

Izik Goldman | Designer


איציק (איציקים) גולדמן
www.tiko.co.il

שנת לידה : 1972
לימודים : המכון הטכנולוגי חולון
סיום: 1999
מקום עבודה נוכחי: סטודיו טיקו

את דרכו כמעצב החל מייד בתום לימודיו כשהצטרף לסטודיו PK. שם התוודע לתהליכים של עיצוב מוצרי פלסטיק. בין השאר עיצב במסגרת זו את קופסאות הגבינות של "גד" וישבנון לפעוטות עבור "כתר" - שניהם נמכרים עד היום.

מאוחר יותר החליט להמשיך כמעצב עצמאי והחל לעבוד בפרויקטים מול לקוחות וגם דרך מתן שירותי עיצוב ותכנון לסטודיואים שונים. פרויקטים אלה התאפיינו כולם במורכבות שמשלבת בין עיצוב, טכנולוגיה והנדסה.

בין הפרויקטים: מעיל ממוזג לרוכבי אופנוע וגם מצלמת וידאו המתחברת לקסדה (במסגרת סטודיו "ארטים"), משקפת לראיית לילה וגם הטלפון הסלולארי הישראלי הראשון (במסגרת סטודיו טיקו).

משנת 2005 ועד היום איציק גולדמן חבר בצוות סטודיו טיקו בתפקיד מעצב בכיר - מנהל ומוביל תהליכים של עיצוב והנדסה. תחת ידיו עברו מעל ל-100 פרויקטים, כשחלקם זכו בפרסים וחלקם הוצגו בתערוכות בארץ ובחו"ל.


שאלון עיצוב עם איציק גולדמן  

מה רצית להיות כשתהיה גדול?
לא זוכר, אבל סבתא שלי ז"ל רצתה שאהיה מהנדס גם כשהלכתי ללמוד עיצוב.


איזה שלב בתהליך העיצוב הוא האהוב עליך?
הרגע שבו אתה מגלה צורה חדשה או רעיון חדש.


מה למדת על עיצוב בעצמך?
שמה שחשוב לא פחות מהאסתטיקה של האובייקט זו החוויה של המשתמש.


מה הוא קנה המידה האהוב עליך?
אין לי כזה. אם כבר אז אחד לשלוש.


עם איזה חומרים אתה עובד?
כל מה שמוזרק או משובב, בדרך כלל פלסטיק או מתכת.


מה הכלי שבעזרתו אתה מעצב?
סקיצות ידניות, מודלים מחומר מוקצף ומחשב.


עבור מי אתה מעצב?
חברות או סטארט-אפים, בעיקר בתחום הצרכני או הרפואי.


מה לא היית עושה כמעצב?
מעצב כלי נשק.


מתי הפסקת להיות סטודנט והתחלת להיות מעצב?
בשנה ד' (מוקדם מדי).


האם אתה מרוצה?
בדרך כלל לא.


מהי לדעתך ההמצאה העיצובית הגדולה ביותר של השנים האחרונות?
הדפסות תלת ממדיות בשירות העיצוב.

מה הפרויקט שאתה הכי מתגאה בו?
הבן שלי.


איזה פרויקט שלך נחשב להצלחה בעיניך? ואיזה לכישלון?
המערכת לניהול שיחות ועידה של RADVISION נחשבת מוצלחת בעיניי בגלל הפשטות והחומריות שהגענו אליהם. הפרויקטים שנעשו לחברת MODU אמנם לא יצאו אך נעשתה עבודה יצירתית רבה שאנו גאים בה.


מה זה אומר להצליח (בישראל)?
יזמות של מוצר או רעיון משלך.


איזו עצה היית נותן למעצב בתחילת דרכו או איזו עצה היית רוצה לשמוע בתחילת דרכך?
אם יש לך רעיון טוב, לך עליו מיד לפני שמישהו אחר כבר יעשה אותו לפניך.


לפני עשר שנים איפה חשבת שתהיה היום?
מעצב בחו"ל.


איפה לדעתך תהיה בעוד עשר שנים?
בארץ, עם יזמות משלי.

חזרה לעמוד התערוכה >> 

איציק גולדמן
1999 ,TurnTable
© כל הזכויות שמורות למוזיאון העיצוב חולון, 2010   |   ניוזלטר   |   יצירת קשר   |   תנאי שימוש   |   הקמת האתר: סייברסרב   |   עיצוב: ™wuwa   |   צילומים: יעל פינקוס