רכישת כרטיסים

חומר חדש

קטגוריה: עיצוב וחומר

ספריית החומרים ע"ש אהרון פיינר עדן במוזיאון העיצוב חולון

בעידן של שפע והצפה של חומרים, טכנולוגיות ואפשרויות, כל יום נוצרים פיתוחים יוצאי דופן, מתקדמים וחדשניים אשר משנים את עולמות העיצוב, האדריכלות והתעשייה. ספריית החומרים הוקמה כדי להנגיש את המידע והתכנים עבור הקהל היוצר, להציג ולחשוף במקום אחד את ההתפתחויות החשובות בתחום החומר בארץ ובעולם ולהוות מרכז מעורר השראה, מחשבה ורעיונות.

זהו פרויקט ייחודי וראשון מסוגו בישראל ואחד הראשונים בעולם. קהל המבקרים של הספרייה מורכב מאדריכלים, מעצבים, מהנדסים ואנשי תעשייה, והספרייה מהווה נקודת מפגש בין העולמות ומעודדת שיתופי פעולה חדשים. הספרייה מקיימת ערבי עיון, ייעוץ ופעילויות שונות בשיתוף עם מעצבים ואנשי תעשייה אשר עוסקים בחידושים ופיתוחים שונים בעולם החומר.

המבקרים בחלל ההשראה של ספריית החומרים מוזמנים לבחון ולחוש מאות דוגמאות ממבחר חומרים עשיר – בצבעים, בטקסטורות, בציפויים ובהדפסות – ממגוון תחומי הייצור. בתוך אוסף החומרים ניתן למצוא חומרים פרי פיתוחם של מהנדסים, יצרנים, מעצבים ואמנים.

חיפוש באוסף החומרים
כל החומרים בספרייה מקוטלגים, מתועדים וניתנים לחיפוש באתר, דרך מנוע החיפוש המשמש כלי עבודה הכרחי למגוון בעלי המקצוע המשתמשים בחומרים אלה. ניתן להגיע לביקור ולהכירם מקרוב, ובנוסף לקבל פרטים מלאים באתר www.imatter.org.il על ידי הזנת המספר הסידורי או שם החומר בדף הבית.

אנו מזמינים אתכם להיחשף ולהתעדכן מידי שבוע בחומר חדש שנכנס לאוסף ספריית החומרים עליו נספר במדור זה.
חלק מן החומרים מופיעים בעבודות המוצגות בתערוכה הנוכחית  

*השימוש במאגר המידע הינו ללא תשלום, ואינו דורש הרשמה.