רכישת כרטיסים

אקססוריז לאקססורי

קטגוריה: עיצוב ואופנה

לא מעט מעצבים עוסקים היום בהפיכת האופניים לפריט עם אמירה אופנתית מובהקת.

איך יראו האופניים שלכם בזמן רכיבה לעבודה או בעת טיול בפארק? לאחר שהשקענו זמן רב בבחירת סוג האופניים בהם נבחר לדווש, הוספת פריטים עיצובים יכולים להפוך אותם למתאימים ללוק הכללי. מה שבטוח הוא שהוספת אקססוריז לאופניים יהפכו אותם לייחודיים, ישקפו את הטעם האישי שלכם ואף יהפכו את הנסיעה לבטוחה וכיפית יותר.

הלוק החדש של הרוכב מורכב לא רק מהביגוד שלו, אלא גם מסוג האופניים עליהם הוא בוחר לרכוב והאקססוריז שמתחברים אליהם.
עם הרצון להתאים את האופניים ללוק ולסטיילינג האישי שלכם, חברות רבות מציעות אקססוריז לרכישה שישדרגו כל אופניים: מפעמונים מיוחדים, סלים בשלל גוונים וצורות, כיסויים למושב האופניים ועד קופסת נורות לד המתחברת לגלגלי האופניים ויוצרת תצוגה צבעונית של עיצובים גרפיים מעין סוג חדש של פלטפורמה דיגיטלית להצגת אמנות. התצוגה היא דו צדדית ומסוגלת להציג תמונות וסרטוני וידאו.

היופי בשדרוג האופניים הוא שאינו מצריך הוצאה כספית גדולה, הביטוי העצמי יכול לבוא לידי ביטוי באילתורים כמו סלים שהוכנו מארגזים ישנים ועליהם פרחי פלסטיק, סריגה ידנית על גבי האופנים, צביעה בצבעים עזים. קפיצה קטנה לטמבוריה הקרובה אליכם יכולה להניב שלל רעיונות להפיכת האופניים לייחודיים ולשלכם. 

אופני "אמה" של המעצבת אנה ג'קס, מכולת אורגנית ניידת על אופניים

לצד הביטוי היצירתי שאפשר להפגין בעת שדרוג האופניים, ישנם מעצבים העוסקים בתחום זה ולהם מספר פתרונות מקוריים ומעניינים להפיכת האופניים לפריט עם אמירה אופנתית. המעצבת קולן ג'ורדן מעצבת תעשייתית מאטלנטה עיצבה עציץ קטן בטכנולוגיית הדפסת תלת מימדית, העציץ מתחבר לאופניים ומאפשר לנו לנסוע עם צמחים. בחברת Dry Bike עיצבו מחבר לאופניים המאפשר לחבר אליו מטריה. כך שניתן יהיה לרכוב גם בימי גשומים או בימי שמש יוקדת.

Drybike

המעצבת התר ביילי עיצבה סל אופניים מתכתי בצבעי ורוד פוקסיה עם ביטנה פרחונית. ומאטיאס ריז מעצב תעשייתי שחי בברלין עיצב קליפס מיוחד המתחבר למסגרת האופניים ואליו ניתן להבריג כמעט כל בקבוק מים.

Matthias Ries, Bottle Clip

חברת רטרוואלו (Retrovelo) הגרמנית המייצרת אופניים בהתאמה אישית נתנה את הביטוי שלה לסל הקש הנוסטלגי ועיצבה תיק עור יפהפה המתחבר לכידון האופניים ובו מקום ייעודי למכשיר הטלפון הנייד. בנוסף, החברה זיהתה את הצורך של רוכבים המדוושים למקום עבודתם בתיק שיתאים לורכיהם, ועיצבה עבורם תיק עור אלגנטי המתחבר למסגרת האופניים בו ניתן למקם מחשב נייד ומסמכים בגודל A4.

Retrovelo, Frame Bag

שיתוף הפעולה בין יצרניות אופניים גדולות למעצבי על, הכניס לשוק האופניים – אופניים יוקרתיים בעיצובים מרהיבים המשלבים באופן פנומנאלי בין טכנולוגיות חדשות בתחום האופניים ובין מראה יחידני ומרשים. עם טרנד האופניים היוקרתיים נוצר צורך גם באבזרי אופנה יוקרתיים שישלימו את המראה המלוטש שמציעים בתי האופנה הידועים דוגמת לואי ויטון

בשבוע האופנה שנערך בספטמבר 2011 בניו יורק, 30 זוגות אופניים של חברת Bowery Lane Bicycles עברו מגע אישי של מעצבי העל הנחשבים ביותר בניו יורק כמו: דיאן וון פורסטנברג, אייזק מזרחי, בטסי ג'ונסון, רבקה מינקוף, אלי טהרי ואחרים והתוצאה היתה מרהיבה. המבקרים בתערוכה יכלו להשאיל את האופניים לשעה וליהנות מחוויית רכיבה על אופניים אשר שודרגו באלמנטים ייחודיים.


התערוכה ללא מעצורים הוצגה במוזיאון העיצוב חולון בין התאריכים: 13.11.2013 – 28.03.2014