רכישת כרטיסים

עיצוב מבנה זהות – סיור מעצבים לידידי מוזיאון העיצוב חולון

צילום: ענת רן
קטגוריה: עיצוב ואופנה

ב-20 במרס התקיים מפגש מרתק לידידי מוזיאון העיצוב חולון שכלל ביקור סטודיו ופגישה עם המעצבים שחר אבנט, חגית חזן ובן זוגה המעצב הגרפי אביחי מזרחי. המפגש, שהתקיים בהנחיית האוצרת הראשית מיה דבש, עסק ביכולת ליצור זהות דרך עיצוב וחיבר, מבחינה רעיונית, בין אופנה – התחום בו עוסקת התערוכה הנוכחית, ז'ה טם, רונית אלקבץ ובין עיצוב תקשורת חזותית, התחום בו עתידה לעסוק התערוכה הבאה.

חזן חשפה בפני הידידים את ההשראות לקולקציית חורף 2018-19 – נשים החברות "בכנסייה הפונדמנטליסטית של ישו הצלובהמאמינה בפוליגמיה ושהנשים בה לובשות בגדים צנועים ואסתטיים בצבעי פסטל. כמו כן, סיפרה חזן, על גזרות הנעות על התפר שבין גברי לנשי; על ההשפעות ההדדיות בין בני הזוג ועל הקשר שבין עיצוב גרפי, טיפוגרפיה ואופנה.

התחנה השנייה במפגש כללה ביקור בסטודיו של האמנית ומעצבת האופנה שחר אבנט, בוגרת שנקר, שסומנה כאמנית המבטיחה לשנת 2017 במסגרת תכנית ׳׳חממת המעצבים׳׳ בחסות מפעל הפיס. עבודתה של אבנט מאופיינת בקו צעיר ואוונגרדי ותפיסת האמנות פורצת הדרך שלה בתחום האופנה, מעוררת הדים בכל העולם. בית אופנה שאבנט מובילה מלביש כוכבות בינלאומיות מהשורה הראשונה, שותף בפרויקטים בינלאומיים ומציג בשבועות אופנה מובילים כמו שבוע האופנה של פריס.

ביקור חברי אגודת הידידים בסטודיו של האמנית והמעצבת שחר אבנט