רכישת כרטיסים

רון ארד זכה במדליית פסטיבל העיצוב לונדון 2011

צילום: Ron Arad. Photo: Michael Castellana
קטגוריה: עיצוב וארכיטקטורה
Ron Arad. Photo: Michael Castellana
Ron Arad. Photo: Michael Castellana

 המדליה הנחשבת ניתנה למעצב רון ארד בארוחה שהתקיימה בקריפטה של קתדרלת סנט פול בתחילת השבוע. בעבר ניתנה המדליה למעצבים ואדריכלים מובילים כמו: מארק ניוסון, זאהה חאדיד, פול סמית ותומס התרוויק.

צוות השופטים כלל את הזוכה של השנה שעברה- תומס התרוויק, מנהל הטייט – ניקולאס סרוטה, היועצת לענייני תרבות ואמנות לראש העיר – מונירה מירזה, הגלריסטית ליבי סלרס והמנהלת האמנותית של סוורובסקי – נדיה סוורובסקי.

בנאום התודה הדגיש רון ארד את מחויבותו ללונדון ואמר: "אינני יכול לדמיין את עצמי עושה את מה שאני עושה בכל מקום אחר בעולם".

על רון ארד ותרומתו המיוחדת לעיר אמר מנהל הפסטיבל, בן אוונס, את הדברים הבאים: "בכל שנות הקריירה הארוכה שלו רון ארד מצליח לחמוק מכל קטגוריזציה, הוא עוסק באדריכלות, עיצוב מוצר ועיצוב רהיטים, ובכל אחד מן התחומים זוכה להכרה יוצאת דופן. הוא הצליח לפלס לו דרך ולברוא לעצמו קהל משלו ועבודותיו נמצאות היום באוספים חשובים ברחבי העולם. בעשר השנים האחרונות בהן הוא מכהן כמרצה בכיר ב-RCA, השפעתו על עולם העיצוב ועל מעצבים צעירים גדולה והוא תרם רבות לדור העכשווי של מעצבים צעירים ומוכשרים הנמצאים היום בפסגת עולם העיצוב."