|
|
|
|
>
לצאת מהקופסא
|
|
|
על העמותה:
עם ההכרזה הרשמית על העמותה כגוף ציבורי בא גם הצורך להגדרת האג'נדה. המטרה הרחבה של העמותה היא לקיים עשייה מכוונת חברה וקהילה. העמותה מאמינה בכוחו של העיצוב לשמש ככלי בעזרתו ניתן ולקדם רעיונות לחברה טובה יותר ולהביא לכדי שינוי חברתי תוך הגברת המודעות וקידום תחום העיצוב והעוסקים בו.
העמותה הגדירה לעצמה ארבעה ערוצי פעילות עיקריים:
1. המשך קידום ומתן במה לאמנים ומעצבים באמצעות פרויקט "לצאת מהקופסא, ופרויקט "סטריט פרינט" שהושק השנה.
2. מתן כלים והכשרה עסקית למעצבים באמצעות קורס "יזמי עיצוב" שבימים אלו מתקיים המחזור הראשון שלו במדיטק בחולון. הפרויקט מתקיים בחסות ובשיתוף קרן שמש.
3. עשייה חברתית באמצעות העיצוב ככלי חינוכי- העמותה מפעילה ומממנת בביה"ס מקס פיין את תוכנית "מעצבים לעתיד". בתוכנית הנערכת בשיתוף סטודנטים לעיצוב מסמינר הקיבוצים מלמדים תלמידים מכיתות י' עד י"ב עיצוב הן כמקצוע והן ככלי להבעה, תקשורת והעצמה אישית. אחת המטרות בפרויקט היא הנגשה והבאה של העיצוב למקומות בהם אין מודעות או יכולת להיחשף לתחום העיצוב.
4. יצירת פלטפורמה למכירת מוצרים מעוצבים וקידום סחר הוגן של מוצרי עיצוב תוך שמירה וקידום זכויותיהם ומעמדם של המעצבים.


|
|
|
|
|
|